vielä tutustumislisenssistä..

Tänne keskustelut, jotka eivät sovellu muihin alakategorioihin.

Moderators: Moderaattori, Moderaattorit

Post Reply
VesaK
Posts: 18
Joined: Thu Nov 22, 2007 9:18 pm
Location: Jyväskylä

vielä tutustumislisenssistä..

Post by VesaK »

Tekikös kukaan tälle vuodelle tutkimusta siitä kun em. lisenssi palutettiin?
Siis piristikö se yhtään osallistumisia? Vai tapahtuiko vahinko jo..

Itse osallistuin kolmeen kansalliseen kisaan(kun taisin lupailla, että palaan lajin pariin vasta kun voi tutustumislisenssillä osallistua).
Harkkareita tullut sitten luettuu, kun oon kerennyt.
Isot KIITOKSET niistä niiden järjestäjille!

Olen muuten sitä mieltä, että Kannonkiertäjät voisi aivan hyvin pyörittää koko lajia anonyymienkotikusattujen sijaan... vai mitenkä?
Eikä se Autoliiton alaisuuteen siirtyminen haittaisi minua ollenkaan, päinvastoin. Mutta taitaa vanhat jurinat olla sen esteenä?
LVee
Posts: 697
Joined: Tue Feb 17, 2009 3:18 pm
Location: Kuopio

Post by LVee »

osallistun tähän tutkimukseen, pohjoisessa ei ois järjestetty tänä vuonna todennäköisesti yhtään kansallista jos tutustumislisenssi ei ois tullut takaisin ja niin se vaikuttaa positiivisesti siihen ainuaan pohjoseen kansalliseen jota oon järjestämässä enskin vuonna. ja tänä vuonna se vaikutti kuitenkin niin että kun kisoja oli useita pohjoisessa niin vaki harkkarikävijöistä useat kuitenkin ajoivat vuosilisenssillä. mutta pääasia että saatiin kynnys ylitettyä ja saatiin nämäkin harrastajat osallistumaan kilpailuihin.
eli mielestäni onnistunut ratkaisu palauttaa kertalisenssi ja sen hedelmät alkaa vasta näkyä usean vuoden päästä kun kisoja tulee enemmän ja siten kisailijoita ja toisinpäin.
Post Reply