Mitäs tämän jälkeen?
Moderators: Moderaattori, Moderaattorit
E ja C-luokille lisää lyhyitä 0,5 - 1 tunnin mittaisia helpoja harkkareita, 5€:n karttamaksulla.
Niillä saadaan uusia harrastajia lajiin mukaan. Eihän se ole kovin kannattavaa seuroille, mutta mikäli ei saada pian uusia harrastajia, ei kohta enää tarvitse tehdä kisoja kenellekkäään.
Lainatakseni "Suur-jipon" sanoja, "annetaanhan narkkareillekkin ensin ilmaisia näytteitä ja sitten kun riippuvuus on saavutettu otetaan 'rahat' pois" ;o)
Ehkä se lisenssi sitten enää niin kallis olekkaan?
Tv.: poutsi
Niillä saadaan uusia harrastajia lajiin mukaan. Eihän se ole kovin kannattavaa seuroille, mutta mikäli ei saada pian uusia harrastajia, ei kohta enää tarvitse tehdä kisoja kenellekkäään.
Lainatakseni "Suur-jipon" sanoja, "annetaanhan narkkareillekkin ensin ilmaisia näytteitä ja sitten kun riippuvuus on saavutettu otetaan 'rahat' pois" ;o)
Ehkä se lisenssi sitten enää niin kallis olekkaan?
Tv.: poutsi
No mites olis tämä: http://www.autosuunnistus.net/phpBB2/vi ... .php?t=931
Byrokratia- ja välistävetovapaata suunnistushaastetta sivistyneesti moottorien pärinällä säestettynä...
Ja mikäli Forssassa iltahämärissä jututetun ratamestarin juttuihin on mitään uskomista, niin mielenkiintoista puuhaa on tarjolla. Neljä erillistä suunnistustehtävää, joista voi suorittaa kaikki tai hyväksyttävän (teko)syyn turvin voi toki tyytyä pienempäänkin määrään.
Byrokratia- ja välistävetovapaata suunnistushaastetta sivistyneesti moottorien pärinällä säestettynä...
Ja mikäli Forssassa iltahämärissä jututetun ratamestarin juttuihin on mitään uskomista, niin mielenkiintoista puuhaa on tarjolla. Neljä erillistä suunnistustehtävää, joista voi suorittaa kaikki tai hyväksyttävän (teko)syyn turvin voi toki tyytyä pienempäänkin määrään.
Mutku... se 24 h valvominen ei olekaan vaatimus hyväkysytyn tuloksen saamiseksi. Ajelette vaikka 12h, käytte kotona / majapaikalla huilaamassa ja sitten seuraavaksi aamuksi maaliin parin kontrollin kautta.
Toiveenamme on, että tapahtumaan osallistutaan ei-kilpurin-näköisillä autoilla iloisin mielin, rastitehtävät ovat kaikki yleisten teiden ja alueiden varsilla. Kyseessä siis ei ole autosuunnistus vaikka ajoneuvoa apuna käyttäen suunnistetaankin.
Yksityisteille ei ole kilpailussa tarkoitus mennä mutta emme voi sitä estääkään. Ehkä GPS-loggeri pitäisi määrätä pakolliseksi varusteeksi, saataisiin nopeudet samalla kuriin.
Aikataulua pitää myös vähän tsekata, karttoja oli tarkoitus jakaa lisää myös yön pimeinä tunteina.
Ja hei, tehtävään voi käyttää, jos auto tuntuu ahtaalta, myös polkupyörää.
Lisäinfoa tulossa...
Toiveenamme on, että tapahtumaan osallistutaan ei-kilpurin-näköisillä autoilla iloisin mielin, rastitehtävät ovat kaikki yleisten teiden ja alueiden varsilla. Kyseessä siis ei ole autosuunnistus vaikka ajoneuvoa apuna käyttäen suunnistetaankin.
Yksityisteille ei ole kilpailussa tarkoitus mennä mutta emme voi sitä estääkään. Ehkä GPS-loggeri pitäisi määrätä pakolliseksi varusteeksi, saataisiin nopeudet samalla kuriin.
Aikataulua pitää myös vähän tsekata, karttoja oli tarkoitus jakaa lisää myös yön pimeinä tunteina.
Ja hei, tehtävään voi käyttää, jos auto tuntuu ahtaalta, myös polkupyörää.
Lisäinfoa tulossa...
Väärinkäsitysten välttämiseksi tarkennettakoon tässä, että AKK:lla ei juuri ole osaa eikä arpaa autosuunnistus.net -sivuston olemassaoloon ja ylläpitoon. "Syyllinen" on sen sijaan KannonKiertäjät ry. ja etenkin sen monivuotinen puheenjohtaja Ari Uotila.jari willner wrote:...ei akk paljonkaan lajiimme panosta, mutta kilpailukalenterin ylläpito ja omat as-sivut pitävät kilpailuista tiedottamisen paremmassa tilassa kuin AL-puolella...