Joulupukille kiitoksia :)

Tänne keskustelut, jotka eivät sovellu muihin alakategorioihin.

Moderators: Moderaattori, Moderaattorit

Post Reply
Åke
Posts: 502
Joined: Tue Sep 26, 2006 6:54 am
Location: Riihimäki

Joulupukille kiitoksia :)

Post by Åke »

Joka vielä väittää ettei joulupukkia ole, tai hän ei kuuntele toiveita, niin puhuu höpöjä. Tosin pukilta on kalenteri hukassa kun kävi etuajassa, mutta kävi kuitenkin. Itse en valitettavasti ollut paikalla, kun piti käydä viime hetken ostoksilla, mutta pukki oli ystävällisesti paketin jättänyt postilaatikkoon.

Loppuvuodesta olen kovasti valitellut, etten minä voi tietää paljonko kello on, se on järjestäjän homma, mä vaan ajan, kunhan kartturi kertoo että minne. Hyvin on vanha kuuraparta ollut tapahtumien hermolla ja nyt siis Joulupukki toi lahjaksi KELLON. Siis kuvitelkaas, oikein erityisesti autoon tarkoitettu, kromireunat ja kaikki, esitteen mukaan toimintojakin peräti viisi kappaletta, joista tosin osaan käyttää vain yhtä, eli vilkaista paljonko kello on.

Vaimo ystävällisesti laittoi kellon aikaan ja hetihän sitä piti mennä autoon sovittamaan ja kyllä näyttää BMW:n kojelaudassa hienolta. Vielä en raaskinnut pysyvästi kiinnittää, kun pitää se paikka miettiä huolella ja ajan kanssa, mutta hieno se on joka tapauksessa.

Sekuntteja siinä ei näy, mutta kyllä mulle minuutitkin riittää, eikös se mennyt niin, että uusissa EMIT-säännöissä on lähtöaika aina tasaminuutteja? Nyt helpottui tuokin asia suorastaan yksinkertaiseksi kun näytössä on pelkät minuutit, niin silloinhan mulla on tasaminuutti koko ajan, ei tarvii mitään sekuntteja tuijotella. Saattaapi siinä ne sekunnitkin kyllä olla jossain piilossa, kun neljä toimintoa on vielä löytämättä. Ei kyllä ole tarve niitä puuttuvia toimintoja etsiä, kun tuo ajan vilkaisutoiminto mulle siis riittää, ja minuutin tarkkuudella, niinkuin säännöt sanoo. Helpottaa sitä paljon puhuttua tuloslaskentaakin, kun meidän autokunnan EMIT-tuloajatkin on nyt sitten tasaminuutteja.


Paljon Kiitoksia Joulupukille ja oikein Hyvää Joulua kaikille autosuunnistajille. Älkää menettäkö lapsenuskoanne, tai ainakaan lapsenmielisyyttänne, koska taas nähtiin että hän kuka uskoo joulupukkiin, hänet joulupukki muistaa.

t: Åke
Post Reply