Tippuuko lisenssin hinta ensi vuonna???

Tänne keskustelut, jotka eivät sovellu muihin alakategorioihin.

Moderators: Moderaattori, Moderaattorit

Mikko Heikkilä
Posts: 115
Joined: Tue Sep 26, 2006 12:28 pm
Location: Vaasa/Isokyrö

Post by Mikko Heikkilä »

Tuskin se jäsen maksu on niin suuri ettei saa 5 päivän aikana rahoja hommattua. Onko sitä pakko valittaa koko ajan.
eero
Posts: 397
Joined: Mon Sep 25, 2006 9:18 pm
Location: Vaskio
Contact:

Post by eero »

Jäkä jäkä jää, se on suomalainen perusluonne joka ajaa valittamaan.

Mun mielestä tällainen talvikeli on ihan syvältä, pensa on kallista, katsastumaksut vaan nousee... Arin jouluvisat on liian vaikeita ja kinkkukin pitäisi kait ostaa.
Åke
Posts: 502
Joined: Tue Sep 26, 2006 6:54 am
Location: Riihimäki

Post by Åke »

Katos Mikko se on sillai, että nyt kun on lähdetty sille linjalle, että mitään hyvää ei AKK:sta tipu, niin valittamisen aihetta on löydettävä vaikkei sitä olis ;)

Eipä tuosta varmaan mitään sanktiota tule, vaikka sitä ei eräpäivään mennessä maksakaan, mutta eipä sitten onnistu lisenssin osto.

Itse sain matkatoimistolta laskun, jossa oli maksuehto 1pv/netto, ja tuo 1 pv oli jo kulunut postin kulkiessa, joten lasku oli jo saapuessaan erääntynyt.

Itsehän olen tuota terveysselvitystä ihmetellyt, melko harrastelijamainen kaavake, mutta harrastuksestahan tässä kyse onkin.
jasu
Posts: 42
Joined: Tue Aug 21, 2007 8:13 am

Post by jasu »

eero wrote:...Löytyypi infoa Anssilta, kysykääpä häneltä suoraan ko. asiasta

-e-
Joo, postia on lähetetty

Ja Mikolle, jos meidän pitää kaikkia AKK:n määräyksiä noudattaa, niin olis se ihan kohtuullista vaatia, että AKK:kin vois noudattaa edes jotakin sääntöjä.
jasu
Posts: 42
Joined: Tue Aug 21, 2007 8:13 am

Post by jasu »

Nyt oli AKK:n vastaus tullut ja kuulemma se eräpäivä on vain viitteellinen, eli maksaa saa kun muistaa/jaksaa/huvittaa
Post Reply